
El Fòrum de Joves Talents de Catalunya, un espai per a la innovació
El Fòrum de Joves Talents de Catalunya celebra la seva onzena edició premiant els millors estudiants preuniversitaris de la regió, amb l’objectiu d’incentivar l’interès per la ciència i la tecnologia, aspectes essencials per al desenvolupament social.
Un debat sobre el futur del planeta
L’esdeveniment, que tindrà lloc del 25 al 27 de juny en el Pavelló de Suècia de Berga, reunirà una quarantena de joves d’arreu de Catalunya per a debatre i reflexionar sobre el futur de la Terra. Aquest any, la temàtica se centra en aspectes com l’alimentació, l’aigua, l’energia, l’urbanisme i la gestió forestal.
Participació de científics i experts
El fòrum comptarà amb la presència de científics i professionals reconeguts, que compartiran la seva experiència a través de ponències i debats.
Activitats i resultats
Els participants estaran organitzats en cinc grups per treballar diversos temes i es preveu una sessió oberta al públic el dissabte 27 de juny, on presentaran els resultats de la seva feina. A més, hi haurà una conferència especial sobre la Sagrada Família, a càrrec de Carles Farràs.
El paper de l’Exploratori dels Recursos de la Natura
La directora de l’Exploratori, Dolors Grau, ha subratllat la importància d’aquest fòrum com a eina de connectivitat entre la universitat i els joves de la comarca, destacant la necessitat d’un espai per pensar i debatre sobre el futur davant els reptes actuals com la crisi climàtica i l’escassetat de recursos.
- Et Recomanem -
