L’Ajuntament de Berga confirma la baixa temporal de l’alcalde Ivan Sànchez

Berga – En un comunicat oficial, l’Ajuntament ha informat que l’alcalde Ivan Sànchez Rodriguez estarà de baixa temporal a causa d’una afecció cardíaca. Seguint les instruccions dels metges, Sànchez es prendrà un temps per centrar-se en la seva salut i recuperació durant les pròximes setmanes.

Durant aquest període, es garantirà que les activitats municipals continuïn amb normalitat gràcies a un sistema de substitucions preestablert. Aleix Serra Uró, el primer tinent d’alcaldia, ocuparà l’alcaldia de manera accidental en absència de Sànchez.

Des de l’Ajuntament s’expressa la petició de respectar la privadesa del Sr. Sànchez i agraeixen a la ciutadania la seva comprensió. A més, li desitgen una ràpida i completa recuperació, esperant que torni aviat a les seves funcions.


- Et Recomanem -